Sivut

sunnuntai 4. elokuuta 2013

Heinäkuun kooste



Heinäkuussa minä...

Luin 3 romaania ja 2 novellia:
Haruki Murakami: Norwegian Wood
Nikolai Gogol: Nenä
F. Scott Fitzgerald: The Curious Case of Benjamin Button

Hankin 3 teosta:
Joanne Harris: Karamellikengät
Joanne Harris: Sinisilmä
John Irving: Minä olen monta

Heinäkuussa minä kärsin lukujumista saatuani alkukuusta kuulla hyvin jännittäviä uutisia opiskelurintamalta. Jännityksen hieman laannuttua päätin kuitenkin osallistua blogistanian lukumaratoniin, joka oli minulle ensimmäinen laatuaan. Lukumaratonin aikana sain luettua yhteensä 501 sivua ja koko maratonista voi lukea lisää täältä. Olen jo yhdestä maratonkirjasta tehnyt postauksen, kaksi on vielä tulossa. Lisäksi sain luettua maratonin aikana aloitetun Norwegian Woodin loppuun, joten siitäkin on arvostelu tulossa.

Kaiken kaikkiaan heinäkuu oli aika keskinkertainen lukukuukausi. Vaikka mikään kirjoista ei ollut varsinaisesti huono, ei mikään niistä sen kummemmin hätkähdyttänytkään. Kuukauden paras oli ehdottomasti Norwegian Wood, vaikka korkealla olleiden odotusteni kanssa jouduinkin vähän pettymään.

Lukemisen lisäksi minulla on tällä hetkellä monta rautaa tulessa, liiankin monta. On muuttoasioita hoidettavana, minkä lisäksi lähdemme viikon päästä matkalle Lontooseen. Minulla olisi vaikka kuinka paljon ideoita ja halua bloggaamiseen, mutta tuntuu, että ne jäävät tällä hetkellä vähän kaiken muun häslingin alle. Ehkä viimeistään reilun kuukauden päästä muuttohulinoiden rauhoituttua pystyn keskittymään taas kunnolla lukemiseen ja kirjoittamiseen.

2 kommenttia:

  1. Minä olen monta <3

    Hauskaa Lontoon reissua! Kyllä sitä aikaa sitten taas blogillekin myöhemmin on. Joskus vain täytyy välillä elääkin ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, Katri! Kirjoittelen Lontoosta vielä varmaan lisää matkan jälkeen, on nimittäin ensimmäinen matkani sinne ja olen enemmän kuin innoissani. :D

    Totta puhut. Harmi vain, että sitä blogi-innostusta löytyy aina eniten silloin, kun olisi muuta puuhaa. :D

    Minä olen montaa en ole vielä ehtinyt aloittaa, sillä luen edelleen (ylläri ylläri) Anna Kareninaa. Enköhän minä siihen kohtapuoliin kuitenkin tartu, katsotaan josko Irving veisi viimeisimmätkin pienet epäilyni mennessään tuolla teoksella. :)

    VastaaPoista